вівторок, 17 листопада 2009 р.

Apple хоче запатентувати новий спосіб "годування" рекламою

КИЇВ, 17 листопада. (УКРІНФОРМ). Корпорація Apple подала заявку на патент, у якому пропонується новий спосіб показу реклами, повідомляє УКРІНФОРМ із посиланням на Finance.ua. Список співавторів рекламної новації очолює генеральный директор американскої корпорації "Apple Inc" Стів Джобс.
Попередньо оголошено, що інновація придатна для впровадження на будь-яких пристроях, що мають екрани. Однак як стало відомо, наразі йдеться лише про пристрої персонального користування, оскільки пропонується запровадити у рекламній справі додатковий "інтерактив". Серед потенційних споживачів новинки - користувачі мобільних телефонів, комп'ютерів, медіаплеєрів та іншої електроніки.
Нова реклама відрізнятиметься від звичайної ступенем "нав`язливості": її не можна буде пропустити, перегорнути чи вимкнути. Зникатиме така реклама тільки після приділення їй додаткової уваги - користувач має відповісти на просте запитання, пов'язане зі змістом рекламного повідомлення.
Не обділені увагою і власники плеєрів, для яких передбачена аудіоверсія системи. В аудіорекламі користувача попросять натискати ту чи іншу кнопку, щоб підтвердити факт прослухання рекламного повідомлення.
Попри всі передбачувані незручності у "спілкуванні" з нав`язливою рекламою, зазначено і про вигоду для її споживача.
Зокрема, фахівці Apple дійшли висновку, що їхній спосіб реклами дозволить продавати техніку за зниженими цінами. Більше того, автори винаходу вважають, що їхня інновація дасть змогу роздавати складні пристрої безкоштовно або ж продавати їх за символічною ціною. При цьому прибуток виробник одержуватиме від продажу реклами на пристрої користувача.