КИЇВ, 17 листопада. (УКРІНФОРМ). Корпорація Apple подала заявку на патент, у якому пропонується новий спосіб показу реклами, повідомляє УКРІНФОРМ із посиланням на Finance.ua. Список співавторів рекламної новації очолює генеральный директор американскої корпорації "Apple Inc" Стів Джобс.
Нова реклама відрізнятиметься від звичайної ступенем "нав`язливості": її не можна буде пропустити, перегорнути чи вимкнути. Зникатиме така реклама тільки після приділення їй додаткової уваги - користувач має відповісти на просте запитання, пов'язане зі змістом рекламного повідомлення.
Не обділені увагою і власники плеєрів, для яких передбачена аудіоверсія системи. В аудіорекламі користувача попросять натискати ту чи іншу кнопку, щоб підтвердити факт прослухання рекламного повідомлення.
Попри всі передбачувані незручності у "спілкуванні" з нав`язливою рекламою, зазначено і про вигоду для її споживача.
Зокрема, фахівці Apple дійшли висновку, що їхній спосіб реклами дозволить продавати техніку за зниженими цінами. Більше того, автори винаходу вважають, що їхня інновація дасть змогу роздавати складні пристрої безкоштовно або ж продавати їх за символічною ціною. При цьому прибуток виробник одержуватиме від продажу реклами на пристрої користувача.