четвер, 11 лютого 2010 р.

Google запускає власну соціальну мережу - Google Buzz

КИЇВ, 11 лютого. / УКРІНФОРМ /. Компанія Google оголосила про запуск нової соціальної мережі Google Buzz. Вона інтегрована у безкоштовний поштовий сервіс Gmail і дає змогу користувачам оновлювати власний профіль, обмінюватися файлами і посиланнями, а також коментувати повідомлення друзів, повідомляє УКРІНФОРМ з посиланням на Бі-бі-сі.
Як і в інших соціальних мережах, користувачі Buzz можуть публікувати оновлення власного статусу, так звані "баззи", а також інформацію з інших сайтів, таких як Twitter, YouTube, Flickr і Picasa. Як зазначають фахівці, Buzz містить у собі елементи Twitter - наприклад, можливість "прямувати" за користувачем, регулярно отримуючи від нього оновлення. За аналогією до мережі Facebook, тут є функція "схвалення" в коментарях. Також у Buzz є опція оновлення з мобільного телефону з вказівкою місцеперебування користувача. За словами розробників, мобільна версія Buzz буде випущена для телефонів, що використовують операційну систему Android.
Своїм новим проектом Google намагається охопити близько 170 млн осіб, які регулярно використовують поштові послуги Gmail. Просуваючи Buzz, компанія має намір потіснити на ринку такі соціальні мережі, як Facebook, якій з 2004 року вдалося залучити близько 400 млн користувачів.
Це вже не перша спроба Google запустити власну соціальну мережу. У 2004 році компанія оголосила про створення мережі Orkut, яка набула широкого поширення у Бразилії та Індії. Однак в інших країнах Orkut не отримала популярності і незабаром була витіснена на задвірки такими гігантами, як Facebook.
Нещодавно компанія представила новий сервіс Google Wave, що поєднує у собі риси електронної пошти і месенджера, а також можливість групової розробки документа в реальному часі.
Оглядачі вважають, що цього разу, запускаючи Buzz з безліччю цікавих функцій", Google має намір затвердитися у сегменті соціальних мереж серйозно і надовго, відвоювавши собі значну територію. Головне питання сьогодні полягає в тому, чи виявиться нова мережа настільки привабливою, щоб Google зміг переманити до себе постійних користувачів Facebook і Twitter.