понеділок, 14 вересня 2009 р.

КНДР запустила агітаційну кампанію для наступника Кім Чен Іра - ЗМІ

КИЇВ, 14 вересня. /УКРІНФОРМ/. Влада Північної Кореї запустили в місцевих ЗМІ пропагандистську кампанію, аби підготувати народ до передавання влади синові Кім Чен Іра, - повідомляє УКРІНФОРМ із посиланням на Aссошіейтед Прес.
Агітаційна кампанія була розпочата близько двох місяців тому в Пхен'яні, поки не ясно, чи працює вона в інших районах країни.
За даними південнокорейського агентства Yonhap, у передачах стали частіше відзначати таланти та якості Кім Чен Уна, його ім'я згадують повністю, чого не було раніше.
З середини минулого року стан здоров'я Кім Чен Іра активно обговорювалося в ЗМІ у зв'язку з тим, що північнокорейський лідер довго не з'являвся на публіці. Передбачали, що він переніс у серпні 2008 року інсульт. В той же час, директор ЦРУ США Леон Панетта в кінці лютого заявляв, що за його даними північнокорейський лідер зберігає за собою повну владу в КНДР.
Здоров'я 67-річного Кім Чен Іра є однією з таємниць, які найбільш охороняються в КНДР. Офіційного підтвердження того, що він переніс рік тому інсульт, досі немає.