вівторок, 22 вересня 2009 р.

"Кока-кола" очолила список ста найкращих торговельних марок, складений журналом "Бізнес уїк"

КИЇВ, 20 вересня. /УКРІНФОРМ/. Найціннішим та найбільш легко пізнаваним у світі є товарний знак виробника прохолодних напоїв "Кока-кола". Його вартість зросла на 3 відс. - з 66,667 млрд дол. торік до 68,734 млрд дол. у поточному. "Кока-кола" очолює список ста найкращих брендів, складений та опублікований впливовим журналом ділових кіл "Бізнес уїк", повідомляє УКРІНФОРМ з посиланням на ІТАР-ТАРС.
У першій десятці рейтингу домінують американські компанії. Почесне друге місце дісталося "Ай-бі-ем", цінність торговельної марки якої за минулий рік зросла на 2 відс. - з 59,031 млрд до 60,211 млрд дол. "Кока-кола" та комп'ютерний гігант другий рік поспіль утримують пальму першості.
Інші позиції зайняли відповідно "Майкрософт", вартість бренду якого впала на 4 відс. - до 56,647 млрд дол., "Дженерал електрик" /мінус 10 відс./, "Нокіа" /мінус 3 відс./, "Макдональдс" /плюс 4 відс./, "Гугл" /плюс 25 відс./, "Тойота" /мінус 8 відс./, "Інтел" /мінус 2 відс./ та "Дісней" /мінус 3 відс./. Таким чином, у десятці - 8 американських компаній, фінська та японська.