вівторок, 22 вересня 2009 р.

Головне для мене - швидше прорватися на ближню дистанцію - Кріс Арреола

КИЇВ, 22 вересня. (УКРІНФОРМ). Американець Кріс Арреола не вважає перевагою те, що він на 10 років молодший за свого суперника українця Віталія Кличка, з яким він зустрінеться на рингу 26 вересня.
"Експерти кажуть, що сила чоловіків залишає останньою. Тому в надважкій вазі чимало бійців, яким далеко за 35. До того ж чув, що у вас є приказка: "Старий воїн - мудрий воїн". Досвід - така справа, його не купиш на вокзалі. Але я Кличка-старшого і старим воїном не вважаю. Він не старий, він справжній воїн. В самому соку. 38 років - це не вік. Тому тут у мене якраз ніякої переваги немає. Але у своїй перемозі я все одно впевнений", - сказав К.Арреола, якого цитує "Спорт день за днем".
За словами американця, він знає, як нівелювати перевагу Кличка-старшого у зрості та розмаху рук. "Головне для мене - швидше прорватися на ближню дистанцію. Я чудово розумію, що для перемоги мені треба працювати тільки першим номером. Я постійно нагнітатиму тиск. Маю намір завдавати ударів по всьому тілу українця - голові, грудній клітці, животу. Буду бити скрізь, куди тільки зможу дотягнутися. Мені необхідно нав'язати Кличку свій малюнок бою", - зазначив боксер.
Кріс Арреола підкреслив, що перед боєм почуває себе впевнено, адже йому випаде чудовий шанс стати чемпіоном світу. "І я зроблю все, щоб їм скористатися. Я буду в кращій формі, ніж коли-небудь. Я гранично мотивований. Вперше я отримаю за поєдинок гонорар з шістьма нулями. Але, якщо я виграю у Віталія, за наступні поєдинки мої гонорари будуть ще вищими. Я це чудово усвідомлюю. І для мене в цьому є додаткова мотивація", - сказав він.
Як повідомляв раніше УКРІНФОРМ, поєдинок, в якому Віталій Кличко відстоюватиме титул чемпіона світу за версією Всесвітньої боксерської ради (WBC), відбудеться 26 вересня на арені Staples Center в Лос-Анджелесі. У прямому ефірі цей бій транслюватиме телеканал "Інтер" (27 вересня, о 5.45).
Повтор планується ввечері того ж дня. Ранній початок трансляції в Україні пов'язаний з різницею у часі з Лос-Анджелесом.