Відвідуваність метро у перші дні перевершила прогнози Дорожньо-транспортного управління Дубаю (RTA), згідно з якими очікувався наплив пасажирів у кількості 3,5 тис. осіб на годину. Реально ж кількість бажаючих випробувати найдовше автоматичне метро у світі становила в середньому 4,071 тис. осіб на годину.
Однак справжній пасажирський бум чекав "підземку" на другий день роботи. У перші дві години після відкриття метрополітену через турнікети пройшло 30 тис. осіб. Найбільше скупчення людей було зафіксовано на станції "Торговельний центр "Емірати", де, за даними місцевих газет, майже 2 тис. осіб хотіли одночасно покататися на метро, тоді як один поїзд вміщує в 10 разів менше пасажирів. Наводити порядок довелося співробітникам поліції, запускаючи на станцію по 200 бажаючих через кожні 10 хвилин, щоб не спричинити тисняви. З цієї ж причини вартові порядку були змушені тимчасово закривати станції.
Перші дні роботи дубайського метро ознаменувалися і не дуже приємними сюрпризами: запізненням поїздів, поломками автоматів з продажу квитків, довгими чергами за проїзними документами і заклиненням дверей, через що пасажири надовго застрявали у вагонах, іноді на кілька годин. Однак вже на третій день роботи "підземки" всі незручності та несправності було усунуто.
Як повідомляв раніше УКРІНФОРМ, дубайське метро було урочисто відкрито у "день трьох дев'яток" - 9 вересня (9 місяця) о 21:00; прийом пасажирів "підземка" почала 10 вересня. Зараз функціонують 10 з 29 станцій "Червоної лінії" довжиною 52 км. Проїзд між двома кінцевими станціями метро "Червоної лінії" "Аль-Рашидія" і "Джебель Алі" забирає 60-63 хвилини при середній швидкості руху складу 110 км/год. Вартість проїзду порівняно невисока - від 50 центів до 2 доларів США залежно від зони. У повному обсязі робота всіх ліній метро ("Червона" і "Зелена лінії" з розташованими на них 47 станціями) почнеться з липня наступного року.
Вартість будівництва першого в регіоні Дубайського метро коштувала міській казні 7,8 млрд доларів США. Планується, що перший час метрополітеном щодня користуватимуться близько 70 тис. пасажирів із збільшенням їх кількості до 600 тис. до кінця першого року експлуатації і до 1,9 млн осіб - після запуску всіх ліній. За рік "підземка", як очікується, перевозитиме до 355 млн осіб. За попередніми підрахунками, в наступні 10 років метро принесе у скарбницю Дубаю 4,7 млрд доларів США.
До 2015 року відкриття метро планується в столиці ОАЕ, Абу-Дабі. Обговорюються перспективи зв'язати майбутню столичну "підземку" з дубайським метро.