Німецькі вчені із Берлінського університету імені Гумбольта та Гетінгенського університету встановили, що великий шрифт викликає сильніший емоційний відгук у людини, ніж дрібний.
Стаття вчених з'явилася у журналі PLoS ONE, короткий переказ якої наводить ScienceNOW.
"Вчені відібрали для тестування 25 добровольців. Їх помістили у кімнату, де на екран комп'ютера виводилися слова з позитивним, негативним та нейтральним емоційним забарвленням. Усього їм показували 72 різних слова. Учасники експерименту сиділи на відстані близько 60 сантиметрів від екрану. Слова були написані шрифтом Arial та з'являлися у двох можливих розмірах - 125 pt і 28 pt", - зазначається у публікації.
Статистичний аналіз емоційного відгуку, зареєстрованого за допомогою електроенцефалографії, показав, що набрані великим шрифтом слова викликали у добровольців відгук на 10 мілісекунд раніше, ніж дрібним. Крім того, відгук на великий шрифт тривав у середньому на 180 мілісекунд довше.
За словами вчених, виявлений ними ефект аналогічний виявленому в 2007 році. Тоді психологи показували учасникам експерименту картинки різних розмірів та типів. У тому досліді також було встановлено, що великі картинки викликають більш швидкий та тривалий емоційний відгук.
Дослідники пов'язали це з тим, що великий розмір означає у деякому розумінні близькість об'єкта.
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1726174
Стаття вчених з'явилася у журналі PLoS ONE, короткий переказ якої наводить ScienceNOW.
"Вчені відібрали для тестування 25 добровольців. Їх помістили у кімнату, де на екран комп'ютера виводилися слова з позитивним, негативним та нейтральним емоційним забарвленням. Усього їм показували 72 різних слова. Учасники експерименту сиділи на відстані близько 60 сантиметрів від екрану. Слова були написані шрифтом Arial та з'являлися у двох можливих розмірах - 125 pt і 28 pt", - зазначається у публікації.
Статистичний аналіз емоційного відгуку, зареєстрованого за допомогою електроенцефалографії, показав, що набрані великим шрифтом слова викликали у добровольців відгук на 10 мілісекунд раніше, ніж дрібним. Крім того, відгук на великий шрифт тривав у середньому на 180 мілісекунд довше.
За словами вчених, виявлений ними ефект аналогічний виявленому в 2007 році. Тоді психологи показували учасникам експерименту картинки різних розмірів та типів. У тому досліді також було встановлено, що великі картинки викликають більш швидкий та тривалий емоційний відгук.
Дослідники пов'язали це з тим, що великий розмір означає у деякому розумінні близькість об'єкта.
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1726174
На все велике і реакція більша :)
ВідповістиВидалити