середу, 23 травня 2012 р.

Прокататися на Hyundai дешевше, ніж у СВ – Укрзалізниця

Подорожувати в міжрегіональних поїздах Hyundai, які за сучасною класифікацією належать до категорії "Інтерсіті+", не набагато дорожче, ніж у купе і значно дешевше, ніж у СВ-вагонах українських поїздів.

Про це інформує прес-служба "Укрзалізниці".

"Так, у сполученні Київ-Харків базова вартість квитків на Хюндай (2 клас) у порівнянні з цінами на купе відрізняється на 76-96 грн, у сполученні Київ-Львів – різниця складає 114 грн., а в напрямку Київ-Донецьк – 145 грн. Базова вартість проїзду в 1 класі поїзда Хюндай у сполученні Київ-Харків і вагонах СВ відрізняється на 124-161 грн., у сполученні Київ-Львів – на 218 грн., у сполученні Київ-Донецьк – на 175 грн", - наголошують в "Укрзалізниці".

Також проїзд у швидкісних потягах Хюндай буде значно дешевший, ніж авіатранспортом, і не набагато дорожчий, ніж автобусом у цих напрямках. На аналогічні відстані у Росії, наприклад, вартість проїзду в швидкісних поїздах вища у 3 рази, у звичайних купейних вагонах – у 6 разів.

До того ж у пасажирів є вибір – подорожувати традиційними нічними поїздами, чи віддати перевагу швидкісним поїздам.

Як правило, при формуванні тарифу обов'язково враховується маршрутна швидкість поїзда.

"Дослідні поїздки, проведені на ділянках національного швидкісного коридору Львів-Київ-Харків-Донецьк показали, що Хюндай буде долати відстань між містами із середньою швидкістю 116 км/год, тоді як існуючі в Україні поїзди в середньому курсують зі швидкістю 57 км/год. На національному транспортному коридорі Хюндай буде розвивати швидкість до 140-160 км/год, а під час випробувань на українських залізничних коліях він розігнався до 180 км/год", - розповідають в "Укрзалізниці".
Т
ариф на проїзд у поїзді також залежить і від експлуатаційних витрат, тобто необхідних засобів на обслуговування рухомого складу (підтримка у відмінному технічному стані, прибирання, мийка та інше), утримання в належному стані залізничної інфраструктури, констатують залізничники.

"Придбані нові поїзди потребують використання нової технології обслуговування, зокрема, для цього на ст. Дарниця нині будується спеціальний центр, де незабаром запрацюють автоматизований вагономийний комплекс, ремонтно-екіпірувальний та інший цехи", - наголошують в "Укрзалізниці".

Нагадаємо: нині вартість проїзду у поїздах дальнього прямування у внутрішньому сполученні (у купе та плацкарті) не покриває витрат залізничного перевізника у повному обсязі. Так, за 4 місяці поточного року доходи покрили витрати лише на 30%. Тобто, якби тарифи відповідали економічно обгрунтованому рівню рентабельності, то за проїзд у поїздах дальнього прямування у внутрішньому сполученні пасажирам довелося б платити у 3 рази більше.

При формуванні тарифу береться в розрахунок і рівень комфортності. У новому рухомому складі рівень сервісу буде значно вищим, ніж у зношених поїздах, адже 50% нині існуючого парку пасажирських поїздів Укрзалізниці експлуатуються понад 28 років.


http://www.ukrinform.ua/ukr/news/na_period_e_vro_2012_v_gotelyah_mist_gospodariv_zalishilos_blizko_65_tisyach_vilnih_mists_1729221

Немає коментарів:

Дописати коментар

Коментувати: