Вчені встановили, що люди більш схильні інвестувати свої кошти у когось, чиє обличчя їм здається благонадійним, навіть якщо про репутацію цієї людини ходять негативні чутки, повідомляється на сайті Warwick.
Дослідники скористалися комп'ютерним алгоритмом і створили портрети 20 облич, розташованих на різних рівнях "шкали довіри". Потім вони створили ще 20 облич, злегка підкоректувавши деякі їх риси. Отримані обличчя були використані в експериментах з респондентами.
Кожному із добровольців дали певну суму грошей, і сказали, що вони можуть інвестувати будь-яку їх кількість у довірене обличчя особи, чий портрет з'являється на екрані. Після цього добровольцям повідомляли, що сума інвестованих грошей потроюється, і що тільки довірене обличчя особи вирішуватиме, яка сума грошей буде повернута інвестору. Таким чином, учасники експерименту повинні були інвестувати тільки у тих, від яких вони чекали повернення суми, більшої ніж та, що була у них вкладена.
Дослідження показало, що у 13 випадках із 15 люди вкладають більше у тих довірених осіб, чиї портрети на шкалі розцінюються як "благонадійні".
У другому експерименті добровольцям надали позитивні та негативні "біографічні відомості" про кожного. Навіть якщо факти були негативними, середня сума інвестицій у тих, хто мав вигляд "благонадійного", була високою.
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/pri_poz ichanni_groshey_zovnishnist_vidigrae__ve liku_rol_nig_reputatsiya___doslidgennya_ 1728868
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/pri_poz
Как не говори, что внешность не главное, но ничего не попишешь - люди больше доверяют своим глазам
ВідповістиВидалитиЩо б не казали, але привабливим людям - набагато легше живеться... от чому так багато охочих удосконалити свою зовнішність - інвестувати в привабливість - прибуткова справа...
ВідповістиВидалити