четвер, 24 травня 2012 р.

Джоні Деппа "всиновило" плем'я команчів

Американського актора Джоні Деппа прийняли у плем'я індіанців-команчів. Нові "родичі" з'явилися у Деппа під час зйомок фільму "Самотній рейнджер", в якому він грає індіанця з племені команчів на ім'я Тонто.

Як повідомляє Reuters, світова прем'єра фільму відбудеться у травні 2013 року.

"Церемонія присвоєння голлівудському актору статусу почесного члена племені відбулася в Альбукерку, вдома у ЛаДонни Харріс, активістки, яка представляє у США інтереси команчів", - говориться у повідомленні.

Після церемонії прийняття у плем'я Депп отримав індіанське ім'я Ма Ву Мей, що перекладається як "перевертень". Глава племені команчів схвалив присвоєння актору статусу почесного команчі.

Джоні Депп народився у штаті Кентуккі. Він не раз говорив, що серед його предків є корінні американці - представники племен черокі або крікі.

http://www.ukrinform.ua/ukr/news/dgoni_deppa_vsinovilo_plemya_komanchiv_1729445

3 коментарі:

  1. Родичі - це не тільки приємне поповнення, - це збільшення обовязків...

    ВідповістиВидалити
  2. Та вони ж чатували за ним від самого його народження!

    ВідповістиВидалити
  3. Сумний він тут, "Самотній рейнджер"

    ВідповістиВидалити

Коментувати: