середа, 23 грудня 2009 р.

Кожен четвертий предмет розкоші у світі купується китайцем

ПЕКІН, 23 грудня. (Ольга Танасійчук - УКРІНФОРМ). Протягом найближчих п'яти років Китай може стати провідним споживачем предметів розкоші у світі. Поки ж на частку найнаселенішої країни припадає четверта частина цього "пирога", передає кореспондент УКРІНФОРМу.
На думку гендиректора Gucci Group Роберта Полета, на якого посилається газета "Guangzhou Daily", КНР обжене США і стане другим ринком предметів розкоші вже за підсумками цього року. Станом на кінець 2008-го кожен четвертий такий предмет купувався китайцем.
В основному громадяни КНР купують дорогі речі під час закордонних подорожей. Опинившись в Європі, китайські туристи насамперед вирушають у дорогі бутики і витрачають там десятки тисяч євро.
Тоді як інші країни ще лише починають оправлятися від кризи, у Китаї відзначається справжній бум у цій сфері. У листопаді продажі предметів розкоші зросли на материку КНР на 15 відсотків. Один далеко небідний житель міста Гуанчжоу, наприклад, залишив нещодавно у магазині Hermes 7 млн юанів (1,025 млн доларів США). До речі, у цьому магазині, розташованому в самому процвітаючому місті на півдні КНР, фіксують справжній дефіцит на сумочки вартістю 70 тис. юанів (10 249 доларів США) - їх "змітають" відразу ж як тільки вони з'являються на прилавку.
Протягом найближчих п'яти років материкова частина Китаю, за оцінками, витратить 14,6 млрд доларів на задоволення своїх нескромних запитів.