КИЇВ, 23 грудня. / УКРІНФОРМ /. Наступного року автомобілі на електричному струмі вийдуть на масовий ринок, повідомляє УКРІНФОРМ з посиланням на Deutsche Welle.
Лише потім екологічний електромобіль прийде до Європи. Отже, як зауважує журнал Wirtschaftswoche, "там, де заохочують державною підтримкою, масове виробництво починається раніше".
З дальністю проїзду до 160 км на одній зарядці та максимальною швидкістю 140 км на годину цей п'ятидверний "хечбек" - хороша альтернатива малолітражці на бензині.
Чи настав час пересідати на екологічний транспортний засіб, чи ліпше дочекатися, доки з'являться кращі батареї? - розмірковує німецький економічний тижневик. Адже літієво-іонний акумулятор, що його виробляє для "Рено-Ніссан" японський партнер NEC, коштує близько 15 тисяч євро - як ціла малолітражка. Ось чому Nissan робить ставку на лізинг. Продаватиметься лише автомобіль. Акумулятор - надаватиметься у користування. Якщо, наприклад, за два роки прийде нове покоління батарей, клієнти без проблем зможуть замінити рушійну деталь, пояснює Wirtschaftswoche.
"Дженерал Моторс" також намагатиметься до кінця 2010 року представити уособлення своїх надій - Volt. Цей легковий автомобіль за тою ж ціною 37 тисяч євро має додатковий маленький бензиновий двигун, який починає заряджати акумулятор, коли той через 60 кілометрів "видихається". Німецька дочка американського концерну Opel планує розпочати з 2011-го будівництво спорідненої моделі Ampera.
"Мерседес" так само прагне випускати електромобілі. З початку року з'являться, поки що в невеликій кількості, моделі A-класу та Smart з літієво-іонною батареєю, яка дозволить пересуватися до 200 кілометрів на одній зарядці. Двомстам першим клієнтам обіцяють подарувати "мерседеси" F-Cell на водні, щоб було як порівняти різні види пального.