КИЇВ, 14 жовтня. (Надія Юрченко - УКРІНФОРМ). Сьогодні і політична, і комерційна реклама мімікрують під соціальну, використовуючи її компоненти, однак українці і одну й другу сприймають негативно, хоча й з різних причин. Про це йшлося на прес-конференції в УКРІНФОРМі, присвяченій IV національному фестивалю соціальної реклами, повідомляє кореспондент агентства.
Як зазначила, відповідаючи на запитання журналістів, заступник міністра України у справах сім'ї, молоді і спорту Світлана Толстоухова, широкого всеукраїнського соціологічного дослідження щодо сприйняття політичної реклами не проводилося, але "ті вибірки, які є, свідчать про негативну тенденцію незважаючи на те, що там є соціальний компонент".
"Мені здається, що політики недооцінюють загальну культуру народу. Українці сьогодні розуміють, де їх використовують навіть за допомогою оцього соціального компонента", - сказала заступник міністра.
Голова правління Всеукраїнської рекламної коаліції Ірина Кузнєцова у свою чергу зауважила, що наші співвітчизники негативно ставляться і до комерційної реклами. Однією з причин цього є те, що вона часто неякісна, вважає І.Кузнецова.
За її словами, реклама сьогодні не повинна змушувати людей щось купувати - "вони цього не хочуть, вони це відкидають", водночас гарна реклама викликає інтерес. "Увесь світ уже перебудовується, нині у рекламі асолютно інші тренди, і якщо наші рекламісти це сприймуть, у нас із вами буде цікавий етап", - зазначила голова правління Всеукраїнської рекламної коаліції, додавши при цьому, що "від реклами ми все одно нікуди не подінемося".