неділю, 25 жовтня 2009 р.

Сильвестр Сталлоне зніме сьому серію "Роккі"

КИЇВ, 24 жовтня. /УКРІНФОРМ/. Сильвестр Сталлоне має намір зняти сьому частину фільму "Роккі". Про це сам актор і режисер повідомив в інтерв'ю німецькому телеканалу Tele5, передає УКРІНФОРМ з посиланням на Lenta.Ru.



"Я знаю, що зі сторони це виглядає досить безглуздо - знімати нову частину "Роккі", коли мені вже за 60. Я також розумію, що моє рішення викличе шквал критики. Навіть моя дружина говорить мені: "Не роби цього. Ти ставиш в незручне становище дітей". Але, знаєте, якщо я не спробую, я буду відчувати себе нещасним", - сказав Сталлоне.

Він також уточнив, що фільм буде присвячений не стільки боксу, скільки проблемі старіння колись популярного героя. "Деякою мірою це буде фільм про мене самого", - підкреслив він.

Нагадаємо, що шоста серія під назвою "Роккі Бальбоа" вийшла в 2006 році. Проект був комерційно успішним. При 24-мільйонному бюджеті фільм заробив в світовому прокаті понад 155 мільйонів доларів.

Коли Сталлоне розпочне зйомки сьомої частини, він не уточнив. Після завершення робіт над картиною "Витратні матеріали", що виходить влітку 2010 року, Сталлоне має намір зняти чергову частину "Рембо", в якій його герой має полювати за монстром, що вирився з військової лабораторії.