неділю, 25 жовтня 2009 р.

Брюс Уїлліс приєднається до найманців Сільвестра Сталлоне

КИЇВ. /УКРІНФОРМ/. Брюс Уїлліс підтвердив в інтерв'ю MTV News інформацію про те, що він має намір приєднатися до акторського складу фільму "The Expendables", який знімає Сильвестр Сталлоне, повідомив УКРІНФОРМ з посиланням на Lenta.Ru.

"Я поки нічого не знаю про мого персонажа, оскільки не бачив жодної сторінки сценарія. Але я з нетерпінням чекаю можливості опинитися на знімальному майданчику", - прокоментував Б.Уїлліс. Він уточнив, що його герой повинен з'явитися в одному епізоді з губернатором Каліфорнії Арнольдом Шварцнеггером і самим Сталлоне.

"Я чекаю дзвінка від Слая, який повідомить мені, коли ми почнемо", - сказав актор.

Нагадаємо, що у картині задіяні Дольф Лундгрен, Ерік Робертс, Міккі Рурк, Джет Лі, Джейсон Стетхем та інші актори.

Сюжет розгортається навколо групи найманців, яка повинна скинути диктатора в одній з латиноамериканських країн. Зйомки вже стартували й успішно тривають у Бразилії і Луїзіані.

Раніше повідомлялося, що Сільвестр Сталлоне збирається зняти трилогію про пригоди найманців. Сама назва картини, яку можна перекласти як "Витратні матеріали", має на увазі, що далеко не всі її герої доживуть до кінцівки сіквела, але це, ймовірно, дозволить Сталлоне запросити на продовжння акторів, яким не знайшлося місця у першій частині. Мова йде про Джекі Чана, Курта Рассела і Жан-Клода Ван Дамма.

У прокат фільм вийде 23 квітня 2010 року.