Так, згідно з результатами опитування, проведеного Yahoo! Shine спільно з журналом Fitness серед більш як 2000 чоловіків і жінок, 79%
працівники офісу час від часу відчувають роздратування з приводу своїх
колег. Причому дратують їх як персональні риси, так і професійні
особливості "товаришів" по службі.
На перше місце серед причин роздратування 41% чоловіків поставили запах. Приблизно стільки ж жінок (38%) вважають, що деяким з їх колег не завадило б частіше користуватися антиперспірантом.
Жінки частіше за чоловіків вибухають, коли хтось видає їх ідеї за свої (41% жінок проти 36% чоловіків).
Оскільки молоді співробітники менш рішучі, коли справа стосується
презентації своїх проектів, відсоток роздратування з приводу крадіжки
ідей у віковій групі 18-34 роки однаково високий для обох статей - 44%.
Ще один дратівливий чинник - відсутність особистого простору. 33% жінок і 31% чоловіків зізналися, що їх роздратовують гучні телефонні розмови співробітників, що не стосуються роботи.
27% опитаних назвали звичку цупити їжу з офісного холодильника найбільш дратівливою серед всіх. 13% чоловіків і 12% жінок не знаходять собі місця, коли колега куштує їжу, що має сильний запах - піцу з цибулею або бутерброд із часниковою ковбасою.
Раніше повідомлялося, на що українці готові піти заради успішної кар'єри. Половина працюючих респондентів вважає свою кар'єру вдалою (12% відповіли, що їх кар'єра "однозначно успішна", 38% - "швидше успішна"). Водночас більш як чверть опитаних незадоволені своєю кар'єрою (21% "швидше незадоволені" і 5% - "однозначно незадоволені").
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1722354
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1722354
Якщо співробітник дратує, треба сказати йому про це - нічого немає гіршого, аніж переживати роздратування, сидячи за своїм робочим столом і не маючи можливості змінити ситуацію... Якщо, звичайно, цей співробітник - не начальник - тоді краще = звільнитися..
ВідповістиВидалитиТак воно і є :) Але дратувися з-за дрібниць по-справжньому - собі не на користь
ВідповістиВидалити