суботу, 28 квітня 2012 р.

Думку дітей про сигарети використовували в антитютюновій рекламі

У Великій Британії Центр дослідження раку зняв рекламний ролик на підтримку ідеї про скасування брендингу на сигаретних пачках, у якому діти розповідають, як їм подобаються сигаретні пачки.

Про це повідомляє Lenta.ru з посиланням на портал The Drum.

У ролику діти розповідають про пачки сигарет, кажучи, що вони "їх улюбленого кольору", "виділяються у натовпі", що у них "прикольний дизайн", а один з дітей говорить, що з пачкою "було б здорово грати, тому що коли на неї дивишся, почуваєш себе майже щасливим". При цьому спочатку глядач не бачить, про що йдеться.

У кінці ролика видно, що діти тримають у руках різноколірні пачки сигарет, серед яких можна розглянути бренди Marlboro і Pall Mall. Рекламна кампанія виходить із слоганом "Видалення брендингу з сигарет нікого не змусить припинити палити, але у дітей стане на одну причину менше, щоб почати".

Нагадаємо, раніше у Великій Британії почалася акція щодо скасування брендингу на пачках сигарет, яка триває до 10 червня. Згідно із законопроектом, пачки усіх тютюнових брендів продаватимуться в однакових упаковках.

На сигаретних пачках буде лише попереджувальний напис про шкоду куріння та ілюстрації його наслідків.


http://www.ukrinform.ua/ukr/news/dumku_ditey_pro_sigareti_vikoristovuvali_v_antityutyunoviy_reklami_1723799

Немає коментарів:

Дописати коментар

Коментувати: