У Великій Британії Центр дослідження раку зняв рекламний ролик на підтримку ідеї про скасування брендингу на сигаретних пачках, у якому діти розповідають, як їм подобаються сигаретні пачки.
Про це повідомляє Lenta.ru з посиланням на портал The Drum.
У ролику діти розповідають про пачки сигарет, кажучи, що вони
"їх улюбленого кольору", "виділяються у натовпі", що у них "прикольний
дизайн", а один з дітей говорить, що з пачкою "було б здорово грати,
тому що коли на неї дивишся, почуваєш себе майже щасливим". При цьому спочатку глядач не бачить, про що йдеться.
У кінці ролика видно, що діти тримають у руках різноколірні пачки
сигарет, серед яких можна розглянути бренди Marlboro і Pall Mall.
Рекламна кампанія виходить із слоганом "Видалення брендингу з сигарет
нікого не змусить припинити палити, але у дітей стане на одну причину
менше, щоб почати".
Нагадаємо, раніше у Великій Британії почалася акція щодо скасування
брендингу на пачках сигарет, яка триває до 10 червня. Згідно із
законопроектом, пачки усіх тютюнових брендів продаватимуться в однакових
упаковках.
На сигаретних пачках буде лише попереджувальний напис про шкоду куріння та ілюстрації його наслідків.
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/dumku_ditey_pro_sigareti_vikoristovuvali_v_antityutyunoviy_reklami_1723799
Немає коментарів:
Дописати коментар
Коментувати: