вівторок, 24 квітня 2012 р.

Майже 80% офісних співробітників дратують один одного

Як показало дослідження, 79% офісних співробітників дратують один одного. Жінки частіше за чоловіків вибухають, коли хтось видає їх ідеї за своїх. Ніщо так не дратує на робочому місці, як базікання колег по телефону на особисті теми і зникнення харчів із офісного холодильника.
Про це повідомляють ФІНАНСИ bigmir)net.

Так, згідно з результатами опитування, проведеного Yahoo! Shine спільно з журналом Fitness серед більш як 2000 чоловіків і жінок, 79% працівники офісу час від часу відчувають роздратування з приводу своїх колег. Причому дратують їх як персональні риси, так і професійні особливості "товаришів" по службі.

На перше місце серед причин роздратування 41% чоловіків поставили запах. Приблизно стільки ж жінок (38%) вважають, що деяким з їх колег не завадило б частіше користуватися антиперспірантом.

Жінки частіше за чоловіків вибухають, коли хтось видає їх ідеї за свої (41% жінок проти 36% чоловіків). Оскільки молоді співробітники менш рішучі, коли справа стосується презентації своїх проектів, відсоток роздратування з приводу крадіжки ідей у віковій групі 18-34 роки однаково високий для обох статей - 44%.

Ще один дратівливий чинник - відсутність особистого простору. 33% жінок і 31% чоловіків зізналися, що їх роздратовують гучні телефонні розмови співробітників, що не стосуються роботи.

27% опитаних назвали звичку цупити їжу з офісного холодильника найбільш дратівливою серед всіх. 13% чоловіків і 12% жінок не знаходять собі місця, коли колега куштує їжу, що має сильний запах - піцу з цибулею або бутерброд із часниковою ковбасою.

Раніше повідомлялося, на що українці готові піти заради успішної кар'єри. Половина працюючих респондентів вважає свою кар'єру вдалою (12% відповіли, що їх кар'єра "однозначно успішна", 38% - "швидше успішна"). Водночас більш як чверть опитаних незадоволені своєю кар'єрою (21% "швидше незадоволені" і 5% - "однозначно незадоволені").

http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1722354

2 коментарі:

  1. Якщо співробітник дратує, треба сказати йому про це - нічого немає гіршого, аніж переживати роздратування, сидячи за своїм робочим столом і не маючи можливості змінити ситуацію... Якщо, звичайно, цей співробітник - не начальник - тоді краще = звільнитися..

    ВідповістиВидалити
  2. Так воно і є :) Але дратувися з-за дрібниць по-справжньому - собі не на користь

    ВідповістиВидалити

Коментувати: