четвер, 12 квітня 2012 р.

Названо місто, в якому живуть "Сімпсони"

Творець популярного анімаційного серіалу "Сімпсони" Метт Гроунінг розкрив одну з головних таємниць свого проекту: розповів, де саме розташоване рідне місто легендарного сімейства.

Про це повідомляють іноземні ЗМІ.

"Спрінгфілд був названий на честь Спрінгфілда, штат Орегон. Пояснення цьому вельми просте. У дитинстві я дивився телевізійне шоу під назвою "Тато знає краще", дія якого відбувалася у Спрінгфілді. Для мене це було прозрінням, оскільки я щиро вірив, що йдеться про сусіднє з моїм Портлендом місто", - сказав Гроунінг.

За словами Гроунінга, згодом він зрозумів, що місто вигадане, і дізнався, що Спрінгфілд - одна з найпоширеніших у США назв. "Тому, створюючи серіал, я думав: "Чудово, нехай всі вважають, що це саме їхній Спрінгфілд", - підкреслив режисер.

Нагадаємо, що наприкінці 2011 року стало відомо, що серіал "Сімпсони" буде продовжено ще на два сезони.

http://www.ukrinform.ua/ukr/news/nazvano_misto_v_yakomu_givut_simpsoni_39948

2 коментарі:

  1. Популярність Сімпсонів цілком зрозуміла, мультфільм відповідає найкращим американським традиціям. Я б назвала його - соціальним мултфільмом.

    ВідповістиВидалити
  2. Мультик классний, але, як на мене дуже розтягнутий.

    ВідповістиВидалити

Коментувати: