Сервіс мікроблогів Twitter почав пропонувати компаніям, перш за все власникам алкогольних брендів, добровільно підключити до своїх акаунтів систему верифікації віку підписчиків, розроблену компанією Buddy Media.
Як і на більшості сайтів із системою верифікації віку, користувач самостійно вказуватиме свій вік і підтверджуватиме, що він досяг віку, з якого дозволене вживання продукту.
Систему вже протестували такі бренди як Jack Daniels, Jim Beam і Miller. Для підключення функції верифікації віку компанія має оповістити адміністрацію Twitter і безкоштовно дістати доступ до системи.
Впровадження нової функції пов'язане з тим, що продукція деяких виробників призначена лише для повнолітніх споживачів. Наразі на сторінках таких компаній є лише інформація про вікове обмеження, розробка ж дозволить корпоративним акаунтам дізнатися, скільки років їх підписчикам.
Зрозуміло, щоб дістати доступ до перегляду контенту алкогольної або іншої подібної фірми, завжди можна приписати собі пару років, але в цьому випадку відповідальність за вчинок повністю перекладається на плечі брехуна.
Таким чином, Twitter фактично перекладає на користувачів відповідальність за перегляд контенту з обмеженим доступом.
Запропонована Twitter і Buddy Media система є продовженням ряду ініціатив, покликаних обмежити доступ неповнолітніх до інформації про спиртне в соціальних мережах, які останніми роками через обмеження реклами в традиційних ЗМІ стають основним каналом просування алкогольних брендів.
У ряді країн, включаючи США і Великобританію, вік легальної покупки і вживання алкоголю складає 21 рік. Проте, наприклад, Facebook дозволяє заводити акаунт на сайті дітям з 13 років, а також, за даними ЗМІ, розробляє технологію, яка дозволить дітям до 13 років користуватися соціальною мережею під наглядом батьків.
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1741702
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1741702
Немає коментарів:
Дописати коментар
Коментувати: