понеділок, 16 липня 2012 р.

Twitter перевірятиме вік користувачів

Сервіс мікроблогів Twitter почав пропонувати компаніям, перш за все власникам алкогольних брендів, добровільно підключити до своїх акаунтів систему верифікації віку підписчиків, розроблену компанією Buddy Media.

Про це повідомляє Newsru.com.

Як і на більшості сайтів із системою верифікації віку, користувач самостійно вказуватиме свій вік і підтверджуватиме, що він досяг віку, з якого дозволене вживання продукту.

Систему вже протестували такі бренди як Jack Daniels, Jim Beam і Miller. Для підключення функції верифікації віку компанія має оповістити адміністрацію Twitter і безкоштовно дістати доступ до системи.

Впровадження нової функції пов'язане з тим, що продукція деяких виробників призначена лише для повнолітніх споживачів. Наразі на сторінках таких компаній є лише інформація про вікове обмеження, розробка ж дозволить корпоративним акаунтам дізнатися, скільки років їх підписчикам.

Зрозуміло, щоб дістати доступ до перегляду контенту алкогольної або іншої подібної фірми, завжди можна приписати собі пару років, але в цьому випадку відповідальність за вчинок повністю перекладається на плечі брехуна.

Таким чином, Twitter фактично перекладає на користувачів відповідальність за перегляд контенту з обмеженим доступом.

Запропонована Twitter і Buddy Media система є продовженням ряду ініціатив, покликаних обмежити доступ неповнолітніх до інформації про спиртне в соціальних мережах, які останніми роками через обмеження реклами в традиційних ЗМІ стають основним каналом просування алкогольних брендів.

У ряді країн, включаючи США і Великобританію, вік легальної покупки і вживання алкоголю складає 21 рік. Проте, наприклад, Facebook дозволяє заводити акаунт на сайті дітям з 13 років, а також, за даними ЗМІ, розробляє технологію, яка дозволить дітям до 13 років користуватися соціальною мережею під наглядом батьків.

http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1741702

Немає коментарів:

Дописати коментар

Коментувати: