вівторок, 24 липня 2012 р.

Більшість українців вважають, що Євро-2012 поліпшило імідж країни - опитування

Більшість (65%) українців, опитаних компанією Research & Branding Group, вважають, що проведення Євро-2012 поліпшило міжнародний імідж України.

Про це свідчать результати всеукраїнського дослідження громадської думки, проведеного цією соціологічною компанією, повідомляє UBR.
 
"65% українців вважають, що Євро-2012 поліпшило міжнародний імідж України, 27% не визначилися, 8% з цим не згодні", - говориться у повідомленні.

Зокрема, 20% опитаних вважають, що позитив від Євро-2012 для України полягає у визнаному Європою іміджі України. 5% - у розвитку туризму, і ще 5% - у збільшенні доходів населення, економічному прибутку та інвестиціях.

При цьому 60% респондентів вважають, що заклики бойкотувати Євро-2012 і не відвідувати матчі в Україні, які звучали у ряді країн Європи, в цілому не досягли своєї мети, 15% думають, що досягли, 25% не змогли відповісти.

51% опитаних чекають, що після Євро-2012 значно збільшиться приплив іноземних туристів, 36% коливаються в оцінках і 13% загалом не згодні з цим.

Опитування було проведене з 26 червня по 12 липня 2012 року методом особистого інтерв'ю в усіх регіонах України.

http://www.ukrinform.ua/ukr/news/bilshist_ukraiintsiv_vvagayut_shcho_e_vro_2012_polipshilo_imidg_kraiini___opituvannya_1743630

1 коментар:

  1. Імідж України для іноземців, можливо. А от для звичайного, пересічного українця - сумніваюся.

    ВідповістиВидалити

Коментувати: