понеділок, 16 липня 2012 р.

Facebook та Skype спровокували бум пластичних операцій

Використання Facebook та сервісів відеочатів, таких як Skype і FaceTime, стало причиною зростання популярності пластичних операцій за останні 10 років.

За словами лікарів, користувачі прагнуть виглядати більш фотогенічними, коли спілкуються в соціальних мережах і відеочатах, пише tsn.ua. І щоб справити враження на своїх віртуальних співрозмовників, вони готові навіть на пластичну операцію.

"Люди приходять і кажуть: "Я бачив себе в дзеркало, але я цього не помічав, поки не побачив себе на Facebook або в моєму iPhone чи iPad", - розповів техноблогу Mashable доктор Адам Шаффнер, пластичний хірург з Нью-Йорка.

"Коли ви дивитеся в дзеркало, то бачите дзеркальне відображення себе. Але коли ви бачите себе в соціальних медіа, то бачите себе таким, яким світ бачить вас", - пояснив він.

Такі клієнти, за словами Шаффнера, зазвичай замовляють мінімально інвазивні процедури з підтяжки обличчя. Сам він називає такі операції "лайфстайл підтяжкою".

Звернення до пластичних хірургів, мотивовані соціальними медіа, набули такого поширення, що один лікар з Вірджинії навіть почав пропонувати процедуру під назвою "Підтяжка обличчя FaceTime", яка дозволяє клієнтам виглядати більш привабливими під час чату в FaceTime.

Зазначимо, що, на переконання науковців, активні користувачі соцмереж частіше страждають від низької самооцінки та схильні до депресій. Навпаки, люди, які менше сидять на Facebook і більше спілкуються в реальності, відчувають себе більш щасливими.

http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1741713

1 коментар:

Коментувати: