З початку цього року пасажири Придніпровської залізниці у поїздах випили майже 3 мільйони склянок чаю та кави.
«За 6 місяців поточного року пасажири Придніпровської залізниці замовили у поїздах 2 млн 600 тис. склянок чаю та 110 тис. порцій кави. Із них майже 500 тис. склянок чаю пасажири придбали через квиткові каси у складі вартості квитка», - зазначається в повідомленні.
Відомчий сайт нагадує, що послуга продажу чаю під час придбання залізничного квитка діє з 1 липня 2011 року і є добровільною.
За правилами, касир пропонує пасажиру включити певну кількість склянок чаю до вартості його квитка. У разі згоди на квитку робиться відповідна позначка, яка означає, що дорогою пасажир має отримати від провідника оплачену кількість гарячого напою. Проте такі пропозиції озвучують не завжди. Тож перед тим, як купити у вагоні запашний напій, перевірте свій квиток: можливо, там уже «все включено».
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/pasagiri_pridniprovskoii_zaliznitsi_vipili_mayge_3_mln_sklyanok_chayu_ta_kavi_1742300
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/pasagiri_pridniprovskoii_zaliznitsi_vipili_mayge_3_mln_sklyanok_chayu_ta_kavi_1742300
до квитка, як правило, включається максимальна вартість
ВідповістиВидалитиА может кто то хочет заказать несколько чашек чая? максимальная цена не предусмотрена :).
ВідповістиВидалити