
До такого висновку прийшли дослідники з Техаського християнського університету та з цифрами в руках довели, що у важкі для всього світу фінансові часи косметичні бренди, навпаки, дають значне зростання, повідомляють ФІНАНСИ bigmir)net.
"Так званий "ефект помади" можна прослідити до Великої депресії", - говорить професор соціальної психології Сара Хілл.
За її словами, під час кризи чоловіки й жінки знижують витрати на споживчі товари, але жінки під час рецесії хочуть виглядати особливо привабливо.
Тому в США продажу продуктів із догляду за шкірою, декоративної косметики і парфюмерії в 2011 році виросли на 11% порівняно з попередніми роками.
Причому, США - не виключення. У Чилі, Мексиці та Аргентині прибутки косметичних брендів за минулий рік виросли удвічі, у Великій Британії - на 9%, у Франції - на 3%.
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/ginki_zahistili_kosmetichni_brendi_vid_krizi_1739832
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/ginki_zahistili_kosmetichni_brendi_vid_krizi_1739832
Під час кризи нічого не залишається, як фарбувати губи по кілька разів...
ВідповістиВидалити