вівторок, 18 травня 2010 р.

Андрій Парубій заявляє про репресії проти нього та його родини

КИЇВ, 18 травня. (Олена Кривенко - УКРІНФОРМ). Народний депутат від фракції НУ-НС Андрій Парубій, позбавлення якого депутатської недоторканності вимагає Генеральна прокуратура за його дії у Верховній Раді 27 квітня, заявляє про початок репресій проти нього та його родини. Нардеп повідомив про те, що сьогодні у Львові було арештовано його молодшу сестру Олену Парубій за нібито одержання хабара. Про це він сказав сьогодні на брифінгу у Верховній Раді, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.
"Сьогодні о 10-ій ранку була арештована моя рідна молодша сестра Олена Парубій, яка працює у податковій адміністрації", - сказав народний депутат. "Сьогодні зранку до її кабінету ввійшли працівники УБОЗ. Мені стало відомо, що її звинувачують у нібито отриманні хабара у розмірі 2 тис. доларів. Водночас мені стало відомо від відповідальних працівників, що ці гроші були знайдені в громадському туалеті, і жодного зв'язку між ними (грішми) і моєю сестрою немає", - вважає А.Парубій.
"Я розцінюю це виключно як політичну репресію і провокацію, спрямовану виключно проти мене", - підсумував народний депутат.