середу, 30 липня 2008 р.

Дністровська ГЕС тримає натиск водної стихії, приймаючи на себе весь удар потоку з кількох областей

ЧЕРНІВЦІ, 28 липня. (Наталія КоманякУКРІНФОРМ). У місті Новодністровську очікують на Прем’єр-міністра України Юлію Тимошенко, яка з Чернівців гелікоптером вирушила на об’єкти Дністровської ГЕС та ГАЕС, передає кореспондент УКРІНФОРМу. Прем’єр-міністр мала намір відвідати Новодністровськ ще вчора, під час робочої поїздки на Буковину, однак, оглянувши зони затоплення вздовж річки Прут та у мікрорайонах Чернівців, повернулася до Києва.
Учора в другій половині дня Дністровська ГЕС зробила форсований викид води з водосховища. Перед цим в екстреному порядку будівельники цілодобово нарощували повздовжню перемичку, щоби вода не затопила основні підземні споруди ГАЕС, добудову якої Президент України Віктор Ющенко, перебуваючи на Буковині минулого тижня, назвав пріоритетом №1 у державі.
Заступник голови Чернівецької ОДА Віталій Усик повідомив журналістам, що Дністровська ГЕС витримала натиск водної стихії, прийнявши на себе весь удар потоку з кількох областей та убезпечивши населені пункти вздовж по течії від можливих катастрофічних руйнувань розбурханого Дністра. Також він зазначив, що проведено колосальну роботу з укріплення майданчика ГАЕС. Вже четверту добу на об’єкті перебуває керівник «Укргідроенерго» Семен Поташник, котрий координує роботу в зоні гідроелектростанції, зазначив Віталій Усик, надзвичайно професійна, компетента людина.
В нормальних умовах скиди води на ГЕС становлять від 800 до 1200 кубометрів, зазначив заступник голови ОДА, в екстремальних – 3200-3600. Натомість максимальні скиди на станції становили 4,5 тисячі кубометрів води, а відмітка не піднімалася вище 121 (критична – 123). На сьогодні, зазначив Віталій Усик, рівень води в районі Дністровської ГЕС наразі не спадає, але ситуація залишається хоча й напруженою, проте стабільною й контрольованою. В Сокирянській РДА (ГЕС знаходиться на території Сокирянського району Чернівецької області) підтвердили цю інформацію, застерігши журналістів від безпідставного нагнітання ситуації довкола питання - чи витримає Дністровська ГАЕС шалений натиск стихії.

1 коментар:

  1. Я Артур Борис, житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, я підприємець / бізнесмен. Одного разу у мене були труднощі з фінансуванням мого проекту / бізнесу, якби не добрий друг, який познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, щоб отримати позику на суму 250 000 доларів США у його компанії. Коли я зв’язався з ними, пішло лише п’ять робочих днів, щоб завершити процес кредитування та перевести його на мій рахунок. Навіть маючи погану кредитну історію, вони все одно пропонують вам свої послуги. Вони також пропонують усі види позик, такі як кредити на бізнес, житло, особисті позики, автокредитування. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог винагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою 247officedept@gmail.com Інформація про WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити

Коментувати: