вівторок, 30 березня 2010 р.

Рікі Мартін зізнався, що він - гей

КИЇВ, 30 березня. (УКРІНФОРМ). Всесвітньо відомий пуерто-ріканський співак Рікі Мартін підтвердив чутки про свою гомосексуальність. Про це 38-річний співак заявив на своєму офіційному сайці rickymartin.com, передає УКРІНФОРМ із посиланням на AFP.
"Я гордий сказати, що я щасливий гомосексуаліст. Я благословенний бути тим, ким я є", - написав артист у своєму блозі. Мартін назвав рішення заявити про свою гомосексуальність "дивовижним ключовим моментом" життя. Воно було прийнято кілька місяців тому, коли співак розпочав роботу над мемуарами. "Ледве написавши першу фразу, я зрозумів, що книга стане інструментом, який допоможе мені звільнитися від речей, які я тримав у собі впродовж тривалого часу", - зазначив він. Артист зізнався, що раніше приховував гомосексуальну орієнтацію, оскільки вважав, що це зашкодить кар'єрі. Крім того, співак переживав, що це вплине на його двох синів-близнюків, народжених у 2008 році сурогатною матір'ю. "Сьогодні я беру на себе усю відповідальність за своє рішення та дії", - заявив Рікі Мартін.
Поки що реакція фанатів Мартіна на цю заяву відносно позитивна: його сайт переповнений коментарями англійською та іспанською мовами з підтримкою співака та його рішення "жити чесно і відкрито". Хоча деякі прихильники "зірки" залишають і інші коментарі, де висловлюють розчарування у кумирі.