вівторок, 23 березня 2010 р.

В очах Альберта Сосновського я прочитав велике бажання перемогти мене - Віталій Кличко

КИЇВ, 23 березня. (Михайло Мельник - УКРІНФОРМ). Чемпіон світу за версією Всесвітньої боксерської ради (WBC) у суперважкій вазі киянин Віталій Кличко продовжує готуватися до поєдинку проти володаря титулу чемпіона Європи, 31-річного польського боксера Альберта Сосновського, який проживає у Великій Британії. Про це Віталій Кличко повідомив сьогодні на прес-конференції в столиці України.
"Щодня тренуюся у спортивному клубі в центрі Києва. О сьомій ранку я вже в спортивному залі, а о дев'ятій - у своєму офісі. Заняття спортом протягом багатьох років допомагають мені у громадській, політичній роботі. Принцип "у здоровому тілі здоровий дух" спрацьовує завжди. Це ж здорово, коли людина почувається здоровою і радіє життю. Дуже погано, коли навпаки", - зазначив Кличко-старший.
"Сосновський провів більше, ніж я поєдинків на професійному рингу. Бій буде непростим і, видно, цікавим. Знаю, у нього велика мотивація перемогти мене. Кілька днів тому я з ним зустрічався, і в його очах прочитав велике бажання виграти. Думаю, цей поєдинок буде далеко не прогулянковим. У недавньому бою з Едді Чемберсом моєму братові Володимиру також було нелегко. Незважаючи на те, що він у кожному раунді домінував, нокаутувати суперника вдалося лише на останніх секундах", - зазначив Віталій Кличко.
Поєдинок між Віталієм Кличком і Альбертом Сосновським відбудеться 29 травня в німецькому місті Гельзенкірхен на арені футбольного стадіону "Шальке".
Віталій Кличко провів на профі-рингу 41 бій, з яких виграв 39 (37 - достроково), 2 програв. На рахунку Альберта Сосновського 48 поєдинків, 45 перемог (27 - достроково), 2 поразки і 1 нічия.