неділю, 21 березня 2010 р.

Кличко-Чемберс : коментарі учасників поєдинку

КИЇВ, 21 березня. (УКРІНФОРМ). Чемпіон світу з боксу за версіями WBO, IBF, IBO Володимир Кличко вважає, що у поєдинку з американцем Едді Чемберсом його суперник здався психологічно після шостого раунду.
"Чемберс дуже швидкий. В останньому раунді я виклався на усі 100 відстотків і задоволений, що мені вдалося завершити бій достроково. Чемберс психологічно здався післе шостого раунду. Мені було складно діяти проти пасивного суперника, який лише намагався вистояти до кінця поєдинку", - цитує Володимира Кличка АР.
Американець Едді Чемберс після боксерського поєдинку з Володимиром Кличком зізнався, що не пам'ятає моменту нокауту на останніх секундах 12-го раунду.
"Я знав, як буде діяти Кличко, але нічого не зміг йому протиставити. Момент нокауту я не пам'ятаю", - сказав Чемберс.
Після завершення прес-конференції Едді Чемберс був доставлений до шпиталю.