Інтернет-корпорація Google стане лідером ринку рекламних медіабанерів цього року. Згідно з прогнозами компанії eMarketer Inc., корпорація заробить на розміщенні інтерактивної реклами $2,31 млрд, передає vestifinance.ru.
При цьому експерти очікують, що ринкова растка інтернет-гіганта на ринку реклами, що використовує графічний контент і відео, досягне 15,4%.
Друге місце на ринку посяде соціальна мережа Facebook, яка отримає від реклами $2,16 млрд, або 14,4% ринку. Згідно з прогнозами, до першої п'ятірки увійдуть також Yahoo!, Microsoft і AOL.
На думку аналітиків, на зростання впливу Google у згаданій сфері в чималій мірі вплинуло збільшення кількості рекламних роликів в YouTube.
Як відзначає eMarketer, корпорація може стати лідером також у мобільній рекламі завдяки сервісу AdMob, який вона придбала в 2009 році, і за рекламними оголошеннями в інтернет-пошуку.
Водночас, у сфері інтерактивних банерів ані Google, ані Facebook
не вдалося досягти бажаного результату за підсумками року, оскільки
вони остерігалися витрачати кошти на дорогі кампанії в інтернеті,
підкреслили експерти.
Тим часом, раніше повідомлялося, що кожен восьмий витрачений на рекламу долар припадає на Китай.
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1757215
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1757215
Реклама - рушійна сила прогресу!
ВідповістиВидалитиРеклама нині - захопила інтернет... блимаючі банери-заманухи інколи дратують...
ВідповістиВидалити