У рейтингу глобальних алкогольних брендів, які

За даними дослідницької компанії Euromonitor International, "найшвидшим" виявилося шотландське віскі William Lawson's.
Так, віскі William Lawson's (Bacardi) показало зростання продажу на 35% за рік. За купажування William Lawson's останні кілька років відповідає жінка - найрідкісний випадок для індустрії. Пляшка 0,7 л коштує близько $25.
На 22,4% зріс продаж горілки Poliakov. Вона маловідома у країнах СНД, і навіть у Росії, де, як стверджує виробник, вона була створена. Рекорди популярності Poliakov б'є у Франції, позиціонуючись у рекламі як "справжня горілка російського походження". Пляшка такої горілки коштує $17 (0,7 л).
Poliakov - найуспішніший горілчаний бренд La Martiniquaise, другий за величиною алкогольної групи у Франції. Poliakov експортується у більш як 50 країн, а два роки тому цей бренд був включений у рейтинг "мільйонерів" - його продаж перевищив 1 млн дев’ятилітрових упаковок.
Біттер Fernet Branca показав зростання продажу на 20,3%. Це гіркий бальзам, настояний на травах і потім витриманий у дубових бочках. Придуманий 1845 р. італійським аптекарем Бернардіно Бранка. Трави та спеції для виготовлення напою збираються на чотирьох континентах. Рецепт тримається в секреті, точний перелік рослинних інгредієнтів невідомий.
Ірландський віскі Jameson показав зростання продажу на 19,2%, напій пастис Ricard - на 15,2%.
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/forbes_nazvav _naydinamichnishih_svitovih_alkogolnih_brendiv_1757969
Взагалі-то, алкоголь - зло, але якщо вже й споживати, то вишукане...
ВідповістиВидалитиPoliakov - як мінімум, що можна подумати про цю горілку, що вона була виготовлена в Польщі... до чого тут "справжня горілка російського походження"????
ВідповістиВидалити