понеділок, 24 вересня 2012 р.

Більш як половина українців не можуть назвати себе здоровими

ХворобаЗгідно з даними, отриманими в ході опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології, більш як половина українців не можуть назвати себе здоровими. Основною причиною хвороб медики вважають депресію, повідомляє bigmir)net.

За словами заслуженого лікаря України, професора Ольги Богомолець, щороку здоров'я українців погіршується через погану екологію, високий показник алкоголізму серед населення і, як наслідок - розвиток різноманітних епідемій. Однак, наголошує спеціаліст, 90% хвороб українців спровоковані власним небажанням бачити себе здоровими.

За даними агентства Bloomberg, у рейтингу країн світу за станом здоров'я Україна посідає 99 місце. Як розповів глава Громадської ради при Міністерстві охорони здоров'я України Олег Мусій, така позиція України в світі є цілком закономірною. Українці не отримують необхідну медичну допомогу через відсутність необхідного фінансування медицини, зазначив він.

На охорону здоров'я в Україні держава виділяє всього 3,5% ВВП. За оцінками Всесвітньої організації охорони здоров'я, якщо фінансування менше 6%, система охорони здоров'я в принципі не може існувати.

Зазначимо, що в Україні, за даними Міністерства охорони здоров'я, також зафіксована тенденція до зменшення кількості здорових дітей.

http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1757663

3 коментарі:

  1. З кожним роком показники погіршуються - а медики їх лише констатують!

    ВідповістиВидалити
  2. А кто ж нас доводит до депрессии? В т.ч. и сами же врачи.

    ВідповістиВидалити
  3. ще більше українців не можуть себе назвати багатими

    ВідповістиВидалити

Коментувати: