неділю, 23 вересня 2012 р.

Майкл Бей пояснив, чому не залишив "Трансформерів"

Режисер Майкл Бей пояснив своє рішення зняти четверту частину "Трансформерів", яке він прийняв вже після того, як заявив, що третя серія буде для нього останньою.

Про це повідомляє видання The Huffington Post.

"Я чесно думав, що покінчив із цим. А потім я якось попав до парку Universal в Голлівуді і побачив черги на дві з половиною години до атракціону "Трансформери".
transformeryi-1Ось тоді я подумав: «О Боже, хтось інший тепер займеться проектом. А я доки зніму малобюджетний фільм...але ж студія хоче перезапустити франшизу. А раптом той, хто підхопить її, все зіпсує?» І ось я подумав, що якщо зроблю ще одну, останню серію, ми виведемо її на новий рівень, зберігши при цьому недоторканою історію, викладену у перших трьох частинах. І так у франшизи буде більше шансів розвиватися і взагалі вижити. Я так вважаю", - сказав Бей.

Нагадаємо, що у фільмі "Трансформери 4", який вийде в прокат влітку 2014 року, глядачам обіцяні не лише нові головні герої, але і абсолютно інші роботи.


http://www.ukrinform.ua/ukr/news/maykl_bey_poyasniv_chomu_ne_zalishiv_transformeriv_1757621

Немає коментарів:

Дописати коментар

Коментувати: