Засновник алкогольних брендів "Путинка" та "Володя і медведі" маркетолог Станіслав Кауфман зареєстрував у Роспатенті товарний знак "Юлькины сосульки" для випуску льодяників.
Цукерки будуть випускатися у масовому сегменті та продаватися в пакетиках на підході до кас у супермаркетах.
За словами Кауфмана, для дорослих новий продукт містить політичний підтекст. Однак при цьому основним споживачем льодяників будуть діти, і маркетолог спробував "зробити товар максимально веселим і позитивним". Він оцінив свою назву як "дуже задьористу".
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1758858
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1758858
Робити капітал на політичному підгрунті? А чом би й ні!
ВідповістиВидалитиі весело і смачно
ВідповістиВидалити