середу, 19 вересня 2012 р.

Benetton обере найкращих безробітних світу

Benetton Group, відома торгівельною маркою United colours of Benetton, запустила рекламну кампанію з пошуку "найкращих безробітних" в світі. В рамках кампанії було, зокрема, запущено сайт - на ньому й обиратиметься найкращий безробітний.

Конкурс визначить 100 переможців, кожен із них отримає по 5000 євро. Конкурсанти повинні будуть на сайті представити проект - не має значення, комерційний чи ні. Проект має бути направлений на поліпшення життя в будь-якій сфері. При цьому конкурсанти мають бути не молодшими за 18 років і не старшими за 30, і не працювати, повідомляє Лента.ру.

Рекламна кампанія, направлена на безробітних, продовжує серію нестандартних реклам від Benetton. Так, торік Benetton запустив серію постерів, на яких світові лідери змальовані «під час поцілунку» один з одним.

Наприклад, на них було зображено тодішніх лідерів Північного і Південного Корей, що цілуються, - Ким Чен Ір і Лі Мін Бак, канцлер ФРН Ангела Меркель і президент Франції Николя Саркозі. Найбільший скандал викликав поцілунок Папи Римського Бенедікта XVI і єгипетського імаму Ахмеда Ель-Таєба.

http://www.ukrinform.ua/ukr/news/benetton_obere_naykrashchih_bezrobitnih_svitu_1756592

2 коментарі:

  1. Benetton пропонує цікаві ідеї... але з безробітними до 30??? - це виглядає як знущання...

    ВідповістиВидалити
  2. Безробітним випав справжній "золотий" шанс!

    ВідповістиВидалити

Коментувати: