середу, 20 червня 2012 р.

Наступний матч за збірну України буде для Андрія Шевченка прощальним

Капітан збірної України з футболу Андрій Шевченко заявив, що завершує виступи в національній команді, хоча й пообіцяв провести ще один матч - прощальний...

Про це він сказав у Донецьку після мінімальної поразки від Англії (0:1) у заключному поєдинку групового етапу чемпіонату Європи.

"Гадаю, прийшов час поступитися місцем іншим. Я вважаю, що зробив для збірної все можливе і подеколи неможливе. Напевно, зіграю ще один товариський матч, де зможу сказати "прощавайте" й віддячити всім уболівальникам за підтримку, яку вони мені надавали впродовж кар'єри й, зокрема, під час Євро-2012", - сказав рекордсмен "синьо-жовтих" за кількістю забитих голів (48).

збірної України - гарне майбутнє, - переконаний форвард, на рахунку якого 111 матчів за національну команду. - Це показали і Ярмоленко, і Коноплянка, і Гармаш, і Ракицький і всі інші хлопці. Дуже добре, що наша молодь виховується на таких матчах".

"Я зі всією душею, з усією енергією намагався подарувати людям свято. Я завжди віддавався грі повністю. Напевно, саме тому вболівальники мене і люблять", - підсумував Андрій Шевченко, кращий футболіст Європи-2004.

http://www.ukrinform.ua/ukr/news/nastupniy_match_za_zbirnu_ukraiini_bude_dlya_andriya_shevchenka_proshchalnim_1735785

3 коментарі:

Коментувати: