вівторок, 19 червня 2012 р.

Євро-2012 не збільшить кількість туристів, але покращить імідж України - експерти

Євро-2012 не збільшить кількість іноземних туристів в Україні, але покращить імідж держави на Заході.
Про це сьогодні повідомили експерти міжнародної компанії CFC Consulting - розробника іміджевої стратегії України до Євро-2012, передає радіо "Свобода".

"Інвестування в розвиток туристичної і транспортної інфраструктури має довгостроковий ефект, результати будуть помітні через деякий час. Зате позитивні враження сотень тисяч уболівальників і журналістів під час Євро покращать імідж України на заході", - повідомив радіо "Свобода" партнер компанії Василь Мірошниченко.

"Ми мали перед Євро-2012 чималий масив негативу в пресі. Ми мали занижені очікування багатьох, хто мав сюди приїхати, - і, відповідно, ці занижені очікування, коли приїхали туристи, уболівальники, не виправдалися. Вони побачили іншу країну, привітне ставлення до них. Люди хочуть відкривати для себе Україну. Сам факт проведення цього чемпіонату має колосальний позитивний ефект", - вважає експерт.

Тим часом, консалтингова фірма Trendscope опитала туристичних операторів і менеджерів у сфері туризму в Україні і державах Євросоюзу щодо покращення іміджу України на європейському туристичному ринку. Згідно з опитуваннями, 68% респондентів вважають, що Євро-2012 не зробить Україну привабливішою країною для туризму. Понад 80% працівників туристичної сфери при цьому зазначили, що і Україна, і Польща потерпають від загальної проблеми: як країни Східної Європи, вони мають переважно негативний імідж.

У день фіналу Євро-2012 в Києві 1 липня очікуються до 500 тис. туристів.


http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1735682

Немає коментарів:

Дописати коментар

Коментувати: