четвер, 7 червня 2012 р.

Іноземних туристів варто приваблювати національним колоритом - експерт

Експерт радить українській галузі розваг приваблювати іноземних туристів національним колоритом.

Таку думку висловила у коментарі УКРІНФОРМу начальник відділу фінансового консалтингу фінансово-аналітичної групи "Про-консалтинг" Оксана Мацевич.

"Затребуваними у іноземних туристів будуть місця розваг наповнені національним колоритом, адже зацікавити німецького туриста німецьким пивом з німецькими сосисками буде доволі складно", - сказала Мацевич.

Вона переконана - головними перевагами розважальної галузі України є національна кухня, народні традиції проведення свят, етнічна самобутність. Всі ці складові повинні бути використані у поєднанні з європейським рівнем сервісу та помірними цінами, що дозволить надовго привабити іноземного туриста.

Окрім того, експерт вважає, що оператори українського туристичного ринку та розважальної галузі повинні ставити собі за мету не отримати максимальний прибуток за одиничний приїзд туриста, чи то в рамках чемпіонату Європи з футболу, чи з інших причин. Натомість, варто спонукати його повертатися знову і знову, щоразу відкриваючи для себе нові місця та маршрути України.

"Галузь розваг України, яка обслуговуватиме іноземних гостей, повинна перш за все навчитися надавати якісні послуги за помірні гроші. Сучасний європейський турист звик до комфорту, але при цьому він не витрачає грошей на вітер", - підсумувала Мацевич.

Як повідомляв УКРІНФОРМ, за попередніми даними Державного агентства з туризму та курортів за час проведення Євро-2012 Україну відвідає 1 млн іноземних туристів, що в грошову еквіваленті складе 1,3-1,5 млрд дол.

1 коментар:

  1. Добре, що країну відвідують туристи! От якби ці "відвідини" позначалися на добробуті пересічних громадян, а не тільки туристичних (і не тільки!) функціонерів!

    ВідповістиВидалити

Коментувати: