вівторок, 14 вересня 2010 р.

Jay-Z хоче купити лондонський "Арсенал"

Найбагатший репер сучасності Jay-Z не проти вкласти частину свого капіталу в знаменитий лондонський футбольний клуб "Арсенал", повідомляє Укрінформ-спорт із посиланням на showbizspy.
Чоловік Beyonce каже, що він міг би вкласти частину своїх грошей у клуб англійської Прем'єр-ліги, але за умови, що йому буде довірена активна роль в управлінні клубом. У своєму недавньому інтерв'ю Jay-Z заявив: "Я і Beyonce змогли б більше проводити часу в Лондоні, ніж зараз. Вона знає, як я люблю спорт, і знає про мій інтерес до "Арсеналу". Я ніколи не хотів бути пасивним інвестором. Я хочу брати активну участь у житті клубу, ухвалювати складні рішення. Я дійсно стежу за європейським футболом вже близько 10 років і неодноразово говорив, що хочу мати частину акцій в "Арсеналі".    
Укрінформ-спорт http://sport.ukrinform.ua/news/p30387/