пʼятницю, 10 вересня 2010 р.

Майк Тайсон відвідає Львів

Слідом за легендарним Доном Кінгом до Львова може приїхати Майк Тайсон. Андрій Котельник повідомив, що у грудні екс-чемпіон світу може відвідати традиційний дитячий турнір, який організовує львів'янин, передає Укрінформ-спорт.

Свого часу Тайсон приватно відвідав Одесу та Київ.

Тим часом, стало відомо, що екс-чемпіон світу увосьме стане батьком. Третя дружина Тайсона Лакія Спейсер готується вдруге народити боксерові дитини, але на цей раз хлопчика. Нагадаємо, що Майк і Лакія вже виховують дворічну дочку Мілан, яка не так давно в компанії батька відвідала прем'єру фільму "Одна ніч у Вегасі".

Рік тому Тайсон втратив іншу дочка. Чотирирічна Ексодус заплуталася у шнурі від тренажера, затягла петлю у себе на шиї, не зумівши вибратися від пастки і померла в лікарні. Через десять днів після трагічної події Майк і Лакія уклали шлюб.

"У мене чудове життя, у мене приголомшлива дружина, яка піклується про мене. І я шалено вдячний за все, що у мене є! - Зазначив Тайсон. - Я не заслуговую всього цього, не заслуговую такої дружини і таких дітей, але у мене все це є і я безмірно вдячний!".
 
Укрінформ-спорт 
http://www.sport.ukrinform.ua/news/p30197/