середу, 15 вересня 2010 р.

Київ визначився з гаслами міста до Євро-2012

Слоган «Київ-2012. Європа – без кордонів, футбол – без меж!» став переможцем конкурсу на кращий девіз Києва до Євро-2012. Однак він може не стати офіційним слоганом української столиці до єврочемпіонату. Девіз-переможець разом з іще п’ятьма слоганами надішлють до Союзу європейських футбольних асоціацій, який в останній інстанції затвердить гасло Києва до Євро-2012, передає Укрінформ-спорт з посиланням на ІЦ "Україна-2012".
Фінальна частина конкурсу з визначення кращого девізу столиці України до Євро-2012 відбулася сьогодні в Колонній залі Київської міської державної адміністрації. До складу журі конкурсу увійшли заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, генеральний директор телеканалу «Сіті» Віталій Докаленко, керівник відділу маркетингу «Адідас-Україна» Віра Євдокимова, а також Посли доброї волі Києва як приймаючого міста Євро-2012 – всесвітньовідомий тенор, народний артист України Володимир Гришко, чемпіонка світу з художньої гімнастики Ганна Бессонова, легенди футболу Віктор Леоненко, Олексій Михайличенко та Леонід Буряк, а також інші запрошені поважні гості та високопосадовці.
За підсумками голосування, у якому брали участь високопосадовці КМДА, журналісти, політичні та громадські діячі,  а також самі учасники конкурсу, з п’ятнадцяти слоганів-фіналістів кращим девізом Києва до Євро-2012 було визначено гасло Олександра Бабія «Київ-2012. Європа – без кордонів, футбол – без меж!». За нього свій голос віддали 26 присутніх у залі.
Результати голосування:
1. «Київ-2012. Європа – без кордонів, футбол – без меж!» (автор Олександр Бабій) - 26 голосів
2. «Київ-2012 – зафутболимо свято!» (Артем Садомов) - 25 голосів
3. «З Європою грай, у Києві перемагай!» (Анна Комарова) - 20 голосів
4. «Київ – гостинні обійми футбольного світу!» (Ольга Рибак) - 15 голосів
5. «Київ – Золоті ворота чемпіонату!» (Ігор Добруцький) - 13 голосів
П’ять переможців  отримали від спонсорів футбольні м’ячі, а от абсолютний переможець, якого визначить УЄФА, здобуде подарунковий сертифікат на 3000 гривень, на які він чи вона зможе придбати будь-який товар у мережі фірмових магазинів Adidas.
Зазначимо, що загалом на конкурс, який організовували КМДА і телеканал «Сіті», було надіслано понад чотириста слоганів.

Укрінформ-спорт
http://www.sport.ukrinform.ua/news/p30420/