четвер, 9 вересня 2010 р.

Павло Лазаренко заявив про намір повернутися в Україну до кінця вересня

Екс-прем'єр-міністр України Павло Лазаренко заявляє про свій намір найближчим часом повернутися в Україну та взяти участь у місцевих виборах. Про це він повідомив у зверненні до ЗМІ, переданому через адвоката Марину Долгополу.
"Найближчим часом я повертаюсь в Україну... Днями мої висококваліфіковані юристи отримають від міністерства юстиції США документи, згідно з якими я стану вільною людиною не пізніше кінця вересня цього року", - сказано у зверненні.
"Після цього я негайно повертаюсь в Україну. Моє першочергове завдання - участь у місцевих виборах 31 жовтня", - заявив П.Лазаренко. За словами екс-прем'єра, у нього є домовленості, "що краща частина депутатів від БЮТ балотуватимуться за списками "Громади".
П.Лазаренко також заявив, що бере на себе відповідальність побудувати на основі партії "Громада" політичну силу, яка стане альтернативою діючій владі.