середу, 22 вересня 2010 р.

Шенон Бріггс: "16 жовтня Віталій Кличко битиметься за своє життя"

Екс-чемпіон світу з боксу в суперважкій вазі Шенон Бріггс пообіцяв, що 16 жовтня володар титулу WBC у цій вазі Віталій Кличко зіткнеться в його особі з набагато серйознішим суперником, ніж дістався його молодшому братові Володимиру Кличку 11 вересня, передає Укрінформ-спорт.

"Якщо Віталій думає, що 16 жовтня його чекає такий же легкий бій, який провів його брат 11 вересня, його чекає жорстоке розчарування, - цитує Бріггса ESPN.com. - Після двох раундів Семюел Пітер перетворився на живу "грушу". Коли Віталій вийде на ринг, йому протистоятиме налаштований лише на перемогу Шенон Бріггс. Я не поступаюся йому в габаритах. І я фізично сильніший. Він не зможе тримати мене на витягнутій руці і обіймати у клінчах, як ці Клички зазвичай роблять. Наступний бій Віталія буде абсолютно не схожий на останній бій Володимира. З самого початку поєдинку він битиметься за своє життя".

38-річний Бріггс вже окреслив і план подальшого завоювання суперважкої ваги, до виконання якого він приступить після того, як переможе Віталія. "Віталій - це лише початок, - заявив Бріггс. - Після того, як я розправлюся з ним, Девід Хей - дрібний тяж з мовою суперважкоатлета - стане наступним. А потім настане черга Володимира Кличка. Спочатку, після того, як я позбавлю бокс від Віталія і його кунг-фу стилю спритного восьминога, я мав намір нокаутувати Володимира, але зараз Хей посів друге місце у моєму списку".
Укрінформ-спорт
http://sport.ukrinform.ua/news/2/p30919/