пʼятницю, 17 вересня 2010 р.

Володимир Кличко планує знову вийти на ринг 11 грудня

Чемпіон світу в суперважкій вазі за версіями IBF, WBO і IBO український боксер-професіонал Володимир Кличко планує провести наступний бій 11 грудня і швидше за все знову в Німеччині. Ім'я суперника поки що невідоме. Про це повідомляє Укрінформ-спорт із посиланням на boxingscene.com.
Володимир Кличко також збирається зустрітися з переможцем поєдинку між чемпіоном світу WBA Девідом Хеєм і Одлі Харрісоном, які зустрінуться на рингу 13 листопада в Англії. Але раніше весни 2011 року такий бій провести неможливо.
"Я зацікавлений у тому, щоб виграти останній титул, якого ще немає в сім'ї Кличків. Це пояс WBA, яким зараз володіє Девід Хей. Якщо він програє, то я битимуся з новим чемпіоном. Сподіваюся, що в підсумку зможу об'єднати всі пояси. Я готовий битися з кожним. Але найскладнішим є контрактне питання. Якщо це не обов'язковий захист титулу, то все йде легше, але переговори з обов'язковими претендентами проходять складніше. Мені не важливо, хто буде моїм наступним суперником. Я виберу вірну стратегію і тактику для конкретного суперника", - сказав Кличко-молодший.
Як повідомляв Укрінформ-спорт, 11 вересня Володимир Кличко захистив свої титули в поєдинку проти нігерійця Сема Пітера на прізвисько "Нігерійський Кошмар". 
 
Укрінформ-спорт
http://sport.ukrinform.ua/news/p30695/