четвер, 2 вересня 2010 р.

Віталій Кличко: "Я нокаутую Бріггса!"

Чемпіон світу за версією Всесвітньої боксерської ради (WBC) у суперважкій вазі Віталій Кличко і претендент на титул Шеннон Бріггс провели прес-конференцію на арені О2 World у Гамбурзі (Німеччина), де 16 жовтня відбудеться поєдинок, повідомляє Укрінформ-спорт із посиланням на прес-службу братів Кличків.

Зокрема, Віталій Кличко відзначив: "Лише одна людина може мене перемогти - це Віталій Кличко. Коли 11 років тому я виходив у ринг в Гамбурзі, то виграв той поєдинок нокаутом. Збираюся зробити це і 16 жовтня. Без сумнівів, титул чемпіона залишиться у мене".

У свою чергу Шенон Бріггс сказав: "Цьому поясу саме місце у моїй вітальні. Не можу дочекатися бою. Спочатку я заберу титул у Віталія, потім прийде черга і Володимира".


Укрінформ-спорт
http://www.sport.ukrinform.ua/news/p29666/