пʼятницю, 3 вересня 2010 р.

Слоган Києва до Євро-2012 визначать протягом 10 днів

Сьогодні стартував інтерактивний загальноміський конкурс «Оберемо слоган Києва до Євро-2012», який буде тривати 10 днів – 3-12 вересня 2012 року, передає Укрінформ-спорт із посиланням на ІЦ "Україна-2012".
Протягом цього часу будь-який мешканець столиці, чи її гість може взяти участь у конкурсі у будь-який з запропонованих способів: на порталі КМДА, на сайті телеканалу Сіті, за телефонами ((044) 496-27-88, 490-35-46), відправити свій варіант за адресою Київ, Московський проспект, 21-а, телеканал Сіті, чи записавши на відео на Хрещатику, 36, де буде чергувати телекамера щобудня з 14:00 до 16:00.
Як наголосив сьогодні під час презентації конкурсу заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, 5 найкращих слоганів буде відібрано до фіналу, де методом голосування і буде визначено єдиного переможця. П’ять варіантів буде направлено також на розгляд і затвердження УЄФА, яка також має висловитися з слогану Києва, який прийматиме фінальний матч Євро-2012.  Заступник глави КМДА також підкреслив, що місто сподівається залучити до конкурсу передусім молодь – старшокласників, вищі школи. Хоча як визначають умови конкурсу, у ньому можуть брати участь юридичні та фізичні особи без вікових та соціальних обмежень.

З боку ініціатора і партнера конкурсу – телеканалу СІТІ прозвучала обіцянка щодо регулярної реклами, підтримки суспільного інтересу серед киян довкола міського змагання.  Водночас цікавість до конкурсу кияни проявляють ще з вчорашнього дня – на веб-сторінці СІТІ вже з 2 вересня вже з’явилось 20 варіантів слоганів, щодо яких почалось голосування.

Серед них: «Київ - столиця Євро-2012», «Київ- серце футбольної Європи», «Київ-2012 - футбольна столиця Європи», «Київ-2012 - з футболом у серці», «Кияни: Футбольне серце, гостинна душа», «Київ - серце Євро-2012, а кияни - його душа», «Кращі фани - це кияни!», «Київ чекає на гостей Євро-2012», «Євро - це футбол! Київ - це фінал!».

Нагадаємо, переможець конкурсу визначається журі шляхом відкритого голосування на спеціальному заході у присутності преси. Переможець отримає спеціальний приз від спонсора проекту «Адідас-Україна». В умовах конкурсу сказано, що телеканал СІТІ отримує право на використання наданих учасниками конкурсу варіантів слогану Києва до Євро-2012 в ефірі програм власного виробництва. А КМДА отримує ексклюзивне право на використання слогану, який буде визнано найкращим в результаті конкурсу.