Про це заявив глава компанії Specific Media, що володіє MySpace, Тім Вандерхук. Він зазначив, що MySpace має стати спеціалізованою соцмережею для людей творчих професій, за аналогією з ресурсом Linkedin, що позиціонується як соцмережа для бізнесу, повідомляє Lenta.ru.
Користувачі зможуть увійти в новий MySpace з допомогою своїх акаунтів у Facebook і Twitter, надавши таким чином порталу свою особисту інформацію.
Тім Вандерхук також повідомив, що спочатку після запуску нового MySpace
паралельно існуватиме окремий розділ для тих, хто користувався старою
версією соцмережі. Пізніше керівництво ресурсу вирішить, чи варто
відключати старий MySpace.
Нещодавно рейтингове агентство BV4 спільно з Університетом прикладних наук у галузі ділового адміністрування Цюриха склали рейтинг найдорожчих соціальних мереж. Лідирує бренд Facebook, вартість якого оцінюється в $29,115 млрд, за ним розташувалися YouTube ($18,099 млрд) і Twitter ($13,309 млрд). Загальна вартість тридцяти найдорожчих брендів соціальних мереж сягає $125 млрд. MySpace опинилася на 25 місці.
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1761403
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1761403

Бизнес не всегда же ассоциируется с творчеством...
ВідповістиВидалитиА що поганого в конкуренції? Головне, щоб відвідувачам було цікаво!
ВідповістиВидалитиа людей нетворчих професій - не реєструватимуть??? Вважаю, що творчою професією може стати і посада прибиральниці, якщо іншого робочого місця не знайти....
ВідповістиВидалити