Компанії "Русінвест" вдалося зломити опір Роспатенту й зареєструвати горілчаний бренд "Білочка: я прийшла!".
Раніше "Русінвесту" відмовили в реєстрації цього товарного знака через асоціації з антиалкогольною рекламою МОЗ про "пекельну білочку", повідомляють "Известия".
На пляшках зображено зубасту руду білку.
Нині компанія випускає горілку "Білочка" на горіхах, на шишках, на кокосі, на грибах і на траві.
Антиалкогольний
ролик МОЗ про білку потрапив на друге місце у рейтингу "найшаленішої й
найдивовижнішої російської реклами", складеному Buzzfeed.
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/1767309
і таку красотку можна поставити на святковий стіл ?!
ВідповістиВидалити