неділю, 4 листопада 2012 р.

Автор "Сутінків" знову подала надію на продовження

Творець "Сутінків" Стефані Майєр не виключає, що в недалекому майбутньому вона продовжить сагу, яка принесла їй славу.

Про це письменниця заявила на прес-конференції в рамках промо-туру
фільму "Сутінки. Сага. Світанок: Частина 2", повідомляє видання EW.

"Я обмірковувала сюжети ще кількох книг. У "Сутінках" є і інші герої, історії яких можуть стати ключовими у цих творах. Я не маю наміру займатися цим прямо зараз,
але хто знає, що спаде мені на думку через п'ять років", - сказала Майєр.

Вона зізналася, що не готова довірити розвиток саги іншим авторам. "Це було б дуже важко для мене. Знаєте, я така відповідальна матуся і сприймаю книги, як своїх дітей", - підкреслила вона.

Нагадаємо, що світова прем'єра фінальної частини "Сутінків" відбудеться у листопаді 2012 року


http://www.ukrinform.ua/ukr/news/avtor_sutinkiv_znovu podala_nadiyu_na_prodovgennya_1768615

Немає коментарів:

Дописати коментар

Коментувати: