понеділок, 19 листопада 2012 р.

Skoda Octavia — найпопулярніша в Україні марка авто

Українці, не дивлячись на кризу європейського aавторинку, продовжують витрачати великі суми грошей на покупки автомобілів. У жовтні вітчизняні автолюбителі найбільше грошей віддали за представників чеського, німецького, японського, корейського і британського автопрому.

Про це повідомляє RST.uа.


На першому місці рейтингу прибутковості - чеська
Skoda Octavia. На цей "традиційний" для наших доріг седан українці витратили більше $15,5 млн, купивши в жовтні 724 автомобіля цієї моделі.

Майже на $2 млн менше було витрачено на німецькі позашляховики Volkswagen Touareg. За минулий місяць вони поповнили автопарк українців на 208 машин.

Бронза в жовтні дісталася також позашляховику, але японського виробництва. За минулий місяць в автосалонах країни було куплено 124 автомобіля Toyota Land Cruiser більш ніж на $12 млн.

Жовтневу п'ятірку призерів доповнили ще два азіатських автомобільних бренда. Представники південно-корейського автопрому Hyundai Accent Sedan і японського автогіганта Toyota Camry. На ці седани за 30 днів українці витратили понад $10,5 млн та майже $9,5 млн відповідно.

Всі суми на авто вказані з розрахунку стандартних комплектацій без урахування додаткового обладнання, яке, до
речі, в преміальних автомобілях може становити більше 30% вартості.

У ТОП-10 автомобілів жовтня по кількості витрачених на них українцями грошей увійшли тільки позашляховики: японський кросовер Honda CR-V і німецький Mercedes ML-Class, британський Land Rover Range Rover і корейський KIA Sportage, а також Toyota Land Cruiser Prado.

Варто відзначити, що жовтнева п'ятірка машин, на які українці витратили найбільше грошей, відповідає загальній картині за десять місяців. Своїми місцями в рейтингу помінялися лише два японських родича Toyota Camry і Toyota Land Cruiser, яка замкнула річний рейтинг.

http://www.ukrinform.ua/ukr/news/skoda_octavia_ _naypopulyarnisha_v_ukraiini_marka_avto_1771982

2 коментарі:

  1. Треба конкретизувати і писати не "українці", а "окремі" українці "продовжують витрачати великі суми грошей на покупки автомобілів"...

    ВідповістиВидалити
  2. для большинства украинцев машина не роскошь, а средство передвижения, не смотря на постоянные пробки на дорогах

    ВідповістиВидалити

Коментувати: